*Watches Gary Vaynerchuk Once*

1. dec. 2019
469 171 Ogledi

Subscribe to LoveLiveServe: slworlds.info
WATCH OUR VLOGS HERE: slworlds.info/wiki/yLLL4Al34gr3XH2_h4db5g
GET THE NEW LLS MERCH BELOW!
bit.ly/LLSMerch
FOLLOW US ON SOCIAL MEDIA:
Noah Boat:
⇨IG- instagram.com/noahboat_
⇨Twitter- twitter.com/noahboat_
Rhino:
⇨IG- instagram.com/rhino_
⇨Twitter- twitter.com/ryaburton
LoveLiveServe:
⇨IG- instagram.com/loveliveserve
⇨TikTok- www.tiktok.com/@loveliveserve
⇨FB- facebook.com/loveliveservevideos
For business contact, email us at brian.sokolik@authenticm.com
About LoveLiveServe:
Wuz Goodie! Welcome to LoveLiveServe! We go by Noah Boat & Rhino and we have a passion for making relatable and entertaining video content. We produce a variety of entertaining material on this channel that is suitable for a wide range of audiences. We look forward to creating a lot more entertaining videos for you guys!
*Watches Gary Vaynerchuk Once*
slworlds.info/net/s33QaZiDiqXbrqw/video
LoveLiveServe
slworlds.info

Komentarjev
  • Follow us on IG: @rhino_ @noahboat_ 🔥 TEXT US | Our Number: 301-234-7645 📲

    loveliveserveloveliveservePred 10 meseci
    • Pls don’t it’s a scam

      Schlong TerrySchlong TerryPred 4 meseci
    • Don’t text the number

      Schlong TerrySchlong TerryPred 4 meseci
    • Jaiden Faison no. no it’s not

      Gon FreecesGon FreecesPred 5 meseci
    • @Ope Agboola it's a scam. Don't fall for it.

      Ray Is My NameRay Is My NamePred 9 meseci
    • Yo why you tryna scam us man?

      Ray Is My NameRay Is My NamePred 9 meseci
  • This my brother and I favorite video

    Yaboyeli 0903Yaboyeli 0903Pred 26 dnevi
  • you mean WASHINGTON FOOTBALL TEAM

    danedanePred mesecem
  • You guys should’ve had jake Johnson on this video

    Esu EndEsu EndPred 2 meseci
    • Cuz he sound like him

      Esu EndEsu EndPred 2 meseci
  • 60, young as fuck :DDDD

    Janis DaugavietisJanis DaugavietisPred 2 meseci
  • Ebay ebay 😂😂

    ABDULLA HAJIABDULLA HAJIPred 2 meseci
  • “I curse because fuck it

    Dakota JohnsonDakota JohnsonPred 3 meseci
  • LMFAOOO!!!!!!!!!!!

    Leigh WhitemanLeigh WhitemanPred 4 meseci
  • I didn't get the baseball cards reference, Is he promoting them?

    Papeleria. Bachilleres Four.Papeleria. Bachilleres Four.Pred 5 meseci
  • "If you wanna be fucking successful, you're going to have to fucking hustle and put in the fucking work for the next 15 fucking years, 80 hour fucking weeks, I didn't know what pussy was until I was fucking 34 years old"

    FakeAndTrolledFakeAndTrolledPred 5 meseci
  • "I don't care about anyone!" Not even a second later: S Y M P A T H Y

    Evan GreerEvan GreerPred 5 meseci
  • Just stole Captain Sinbads whole flex like that?

    MrColdwilliamMrColdwilliamPred 5 meseci
  • 1:09 my man Noah is calling using the snapchat camera

    Adam JackalAdam JackalPred 5 meseci
  • Guys, this was great, but what's your brand? 😜 I've watched this video so many times. It's too on point 😂😂

    Brett DBrett DPred 6 meseci
  • This video underrated, this should have 30M views

    CarlKnowsBetter9CarlKnowsBetter9Pred 6 meseci
  • U should do the same style vid but about nardwuar

    Ron BergandyRon BergandyPred 6 meseci
  • That was funny!

    Jason SilversteinJason SilversteinPred 6 meseci
  • Lowkey motivational!!

    Cali_YoopzCali_YoopzPred 7 meseci
  • Captain Sinbad Version was Better 🔥

    YWGYWGPred 7 meseci
  • This is the Best video I have watched in my 20 years of existence

    Cj Nation367Cj Nation367Pred 7 meseci
  • *eat shit until your 30*

    Sally Leon - Brawl Stars and MoreSally Leon - Brawl Stars and MorePred 7 meseci
    • Is it me or they start cussing less

      cristian Perezcristian PerezPred 5 meseci
  • I watched this without knowing who this Gary Vancouver-whoza-whatzit guy is. Oh boy.

    Kasper the SheperdKasper the SheperdPred 7 meseci
  • This is not the video I was looking for... Where the fuck is Sinbad?

    WolfieWolfiePred 7 meseci
  • so true bro!!!

    Arran LESSENEArran LESSENEPred 7 meseci
  • I recognise this narrative, am I eating enough shit yet?

    Michael GormanMichael GormanPred 7 meseci
  • “I cursed because , fuck it” omgggg

    michael perezmichael perezPred 7 meseci
  • It’s crazy how this probably one of the funniest videos you guys have made yet it has the least views out of the last ten videos. I had no idea you guys could do this type of comedy. Please do more videos like this!

    The Lettuce Man SkitsThe Lettuce Man SkitsPred 7 meseci
  • Me: I'm 50 years old. Gary Vee: You're a baby!

    Parth NagarkarParth NagarkarPred 8 meseci
  • poop happiness and eat shit

    Prod By Max ProfitProd By Max ProfitPred 8 meseci
  • I am curious why there aren't any comments about how bad the video was, maybe it is because I came here after watching the one at Captain Shibad's channel, Literally, I watched this straight face, I'm curious if the comments are getting deleted, well there's only one way to figure out.

    Voice Of UgurVoice Of UgurPred 8 meseci
  • Live in the fucking sewer and eat shit 😂😂😂

    Brian AnthonyBrian AnthonyPred 8 meseci
  • Song at 1:03?

    domcarterdomcarterPred 8 meseci
  • hahaha omg this is amazing! has gary seen it yet??

    DisneyologyDisneyologyPred 8 meseci
  • Gary vee put u guys in his TikTok omg

    Yousifa50Yousifa50Pred 8 meseci
  • Meeen these are so relatable I think he gives good advices but he's kind of insulting as well

    NilNilPred 8 meseci
  • EAAAT SHIT

    Aniruddh Goutam KAniruddh Goutam KPred 8 meseci
  • Copycat.

    I KnowI KnowPred 8 meseci
  • This is literally so funny 😂 and it didn’t do well ? How

    reno 1019reno 1019Pred 8 meseci
  • I SOLD MY WIFES ENGAGEMENT RING ON FACEBOOK MARKET PLACE 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    reno 1019reno 1019Pred 8 meseci
  • 301-234-7645

    antonia wyindonantonia wyindonPred 8 meseci
  • I think originality is your strong point. 😐😐

    Sxpreme DFSxpreme DFPred 8 meseci
  • “Film yourself taking a shit and upload it”🤣 0:32

    Jordan RiversJordan RiversPred 8 meseci
  • ryan:jerks off to baseball cards me: OH WHAT TF

    TwitchTwitch187TwitchTwitch187Pred 8 meseci
  • Kind a rude

    Luke Swartzcoins123Luke Swartzcoins123Pred 8 meseci
  • ok boomer

    Outlet ClipsOutlet ClipsPred 9 meseci
  • EAT SHIT 😂😂😂😂

    justin8771justin8771Pred 9 meseci
  • Stevie Emerson's is so much better

    Vide KrajncVide KrajncPred 9 meseci
  • Who’s he talking to on Snapchat?

    ThechristopherryanThechristopherryanPred 9 meseci
  • Analyze and choose

    The Grand InquisitorThe Grand InquisitorPred 9 meseci
  • Learn and use not let it keep you down use it

    The Grand InquisitorThe Grand InquisitorPred 9 meseci
  • Plan and execute and improvise

    The Grand InquisitorThe Grand InquisitorPred 9 meseci
  • Sorry I don’t eat shit bro

    Elijah FuentesElijah FuentesPred 9 meseci
  • Cool, but stop with da scams

    Ray Is My NameRay Is My NamePred 9 meseci
  • Omgggggg!!!!! SO TRUEEEEE!!!!!!!

    Usman AhmadUsman AhmadPred 9 meseci
  • Let’s get this video to 1M

    FlipnightwingFlipnightwingPred 9 meseci
  • 😂😂😂

    2LiveProductions2LiveProductionsPred 9 meseci
  • Me: Ok Boomer.

    JaggerJaggerPred 9 meseci
  • I'm 'bout to look up who Gary Vaynerchuck is

    Rubenangel MartinezRubenangel MartinezPred 9 meseci
  • 100000% accurate!

    UTKARSH DOSHIUTKARSH DOSHIPred 9 meseci
  • Why was this so funny

    Edward YeungEdward YeungPred 9 meseci
  • “Double down on your strength “😂😂😂

    _.ladaciaaa.__.ladaciaaa._Pred 9 meseci
  • That phone number is a scam I tried it and kept doing the same call over and over

    YoungBoy Never Broke againYoungBoy Never Broke againPred 9 meseci
  • This video did not do good

    PhilipDe KidPhilipDe KidPred 9 meseci
  • Sorry but; "Captain Sinbad" one its much better.

    jonbismo // Jon Benetjonbismo // Jon BenetPred 9 meseci
  • The video got more and more crazy as it went on

    new nationnew nationPred 9 meseci
  • this is my life! Garyvee has done so much for me and has given me so much perspective and I just send it back into the universe once I've fully taken it into my habits , and is in my life forever

    MUNESHOTMUNESHOTPred 9 meseci
  • This is lls darkest vid😂😂still funny asf

    Swagger DudeSwagger DudePred 9 meseci
  • Is that they real number tho

    Daisy MintzDaisy MintzPred 9 meseci
  • I'm gonna buy the Redskins 💀

    tacktackPred 9 meseci
  • this was taken from a different video but this version is better

    mkingwmkingwPred 9 meseci
  • “ Youre 60? Youre young as FUCK!” I died 😂😂💀

    DaHui808DaHui808Pred 9 meseci
  • 0:55 tik tok is the next uber😂😂

    LowChunkLowChunkPred 9 meseci
  • The accuracy in this is hella👌🏽

    Lonwabo NelaniLonwabo NelaniPred 9 meseci
  • I love GaryVee and this is the greatest thing I’ve ever seen.

    PeachBerryGlitch!PeachBerryGlitch!Pred 9 meseci
  • this video is shit

    peepee poopoopeepee poopooPred 9 meseci
  • 🔥🔥😂😂 wtf

    The CHARLEY BROWN vlogsThe CHARLEY BROWN vlogsPred 9 meseci
  • Not as good as captain sinbad

    Saif B.Saif B.Pred 9 meseci
  • so like nobody's going to talk about 1:02

    kay brookskay brooksPred 9 meseci
  • why does this feel so long its only 3 minutes

    H00DIEH00DIEPred 9 meseci
  • This shit is funny as fuck

    Jose UriosteguiJose UriosteguiPred 9 meseci
  • *Watches Trevor Wallace once*

    Trap ETrap EPred 10 meseci
  • Did anyone call that number

    kazethe goatkazethe goatPred 10 meseci
  • Can I have those baseball card s

    Samuel WongSamuel WongPred 10 meseci
  • Eat shit!!!

    YP HITZYP HITZPred 10 meseci
  • You're 60, you're young asf 😭😂😂

    Germain KevinGermain KevinPred 10 meseci
  • What did I watch

    Hernandez 920Hernandez 920Pred 10 meseci
  • When Noah said "eat shit then die" i lost it lmao

    Momin AlamMomin AlamPred 10 meseci
  • 1:01

    ScytheScythePred 10 meseci
  • 0:49 Fs in the chat for those who took this literally and thought it would make them successful

    officiallyunpopularofficiallyunpopularPred 10 meseci
  • Is anyone laughing hard as me

    JamesmlilpumptinebraJamesmlilpumptinebraPred 10 meseci
  • 🤣🤣🤣🤣🤣

    Sam and the FamSam and the FamPred 10 meseci
  • so accurate

    ion whookedion whookedPred 10 meseci
  • Funniest video this year

    John RubioJohn RubioPred 10 meseci
  • Noah on the phone with Snapchat LOL

    Paul CanovasPaul CanovasPred 10 meseci
  • I was laughing the entire time

    Miles Hallet-BrownMiles Hallet-BrownPred 10 meseci
  • give a plug to Captain Sinbad plz he made this exact video months ago

    Wissam SeifWissam SeifPred 10 meseci
  • Do Tai Lopez, grant cardone, or Grahmam stevens

    Ethan DavisEthan DavisPred 10 meseci
  • thought yall was doing giveaways in december

    Jeremy MichelJeremy MichelPred 10 meseci
  • Stevie Emerson inspired a generation 🙏🏽

    Leo IcianoLeo IcianoPred 10 meseci
  • Had to make this video not for kid because of coppa

    firefirePred 10 meseci
SLworlds